27 Mars

Jaaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har bara väldigt tråkigt just nu och inget bättre för mig.
Måste sova men har absolut ingen ro i kroppen så ligger med min laptop istället...

Idag har jag varit och fixat naglarna, körde utan tippar denna gången så de blev lite kortare än vanligt. Bild kommer upp imorgon om jag kommer ihåg!
Annars har jag inte gjort något speciellt idag, skolan som vanligt och allt gick väl bra där.
Värsta dagen imorgon... Torsdag börjar 08.00 och slutar 15.10 KUL VA? Plus bara en massa lyssna lektioner.

DÖDA MIG

Nej, men om jag skulle försöka sova nu. Så jag överhuvud taget orkar gå upp ur sängen imorgon.

PUSS


mycket vacker bild på mig och min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback