Äntligen lov !

Har lagt mig i min goa säng och ska sätta på ett avsnitt förhäxad.
Tänkte skriva ett inlägg först, har inte skrivit på hela dagen...

Var sista skoldagen nu på 10 dagar, riktigt skönt! Behöver ett lov, är så jävla skoltrött som man bara kan bli. Vill att läsåret ska vara över så jag kan börja på det gymnasie jag vill.
Bara någon månad kvar nu så snart kommer sommarlovet och jag ska njuta så in i helvete.

Skulle egentligen ut med Mathilda, Tania, Emma och Maja men jag stannade hemma, mår inte så bra. Helt yr och skakig fortfarande. Blev i alla fall överraskad av att Trulle, Henrik och Sebastian kom hem hit, men de stannade bara ett tag.

Off to bed! Puss god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback