Bara jag som knappt kan andas?

Vet att jag är jätte löjlig, men jag har varit "förälskad" i Rupert Grint i nästan 8 år nu.
Bara tanken på att han ska komma till Sverige, så nära mig är sjukt!
Om jag bara hade fått se honom i verkligheten hade jag kunnat lägga mig ner och dö, mitt liv vore fullbordat.

Okej, nu ska jag försöka tänka på något annat och inte bete mig som en liten unge.
Dagen har än så länge gått bra, skolan - sökt jobb - pluggat är väl ungefär vad jag har gjort idag. Så jävla skönt det ska bli med helg! Imorgon blir det att passa Sandras kusiner hela kvällen, mycket pengar så det gillas.

Lördag VALBORG = FEST!
Sen på söndag ska Sandra få min födelsedagspresent. Foton kommer laddas upp!

Kommer upp en bild på mina naglar, som jag lovade igår.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback