BILDBOMB!

Godmorgon alla glada!

Tog mig upp ur sängen, efter ungefär fem minuter förstod jag att skolan inte var ett av mina val. Så jag hängde med mamma till hennes jobb, tänkte att jag måste plugga och det kommer inte ske när jag ligger hemma.
Här kan jag i alla fall lägga mig på golvet om huvudvärken blir för intensiv.

Men när jag startade mammas andra dator, som inte har startats på väldigt länge hittade jag en massa gamla foton!
För ungefär 2-3 år sedan, så här kommer lite bilder.
Have fun


Skolavslutning 2008


Exlusiv bild! Inte många som ser min bror utan plattat hår...


Min älskade Hanny (den stora) blir attackerad.


Jag och Sandra försöker få rent Marcus moped (mot betalning såklart)


C'est moi :)

Nu ska jag nog börja plugga, eller göra någon nytta här i världen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback