En vanlig dag

Har precis kommit hem, riktigt skönt att komma hem och slänga sig i sängen!
Skolan har väl varit som skolan alltid är, bara nationella imorse. Jag kände ingen skillnad på nationella och ett vanligt prov, man fick inte speciellt mycket tid så man kunde ju inte göra något super avancerat...

Imorgon blir det film hela förmiddagen, pojken i den randiga pyjamasen tror jag filmen hette. Alla säger att den är skit bra så är ganska taggad på att se den!

Fick reda på att jag inte har något jobb längre, vilket verkligen suger! Betalar av på min iphone så nu har jag bara trehunda kronor att leva för i månaden, klarar mig knappt en vecka på den summan!!!
Därför blir det stan och jobb tiggande imorgon...


Passat i mustasch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback