riktigt skönt...

Det är Måndag och jag är varken sjuk eller i skolan! Hur sjukt är inte det?
Jag lovar, om vi hade haft mer lov eller helgdagar hade betygen ökat. Man orkar inte hålla igång flera veckor i rad man måste ha paus också! Jag behöver i alla fall det.

Igår var det grillning på gröningen, sen badade Micke och Robin i havet (idioter) och till sist blev det att vi drog hem till ödåkra med hela gänget. Vi bäddade nere i vardagsrummet så att alla skulle få plats men nu är det så jävla stökigt... Och vem måste städa upp? JAG
Men kul hade vi i alla fall så det är de värt!

Ikväll bär det av till pålsjö slott för lite grill där, riktigt skönt att man har tid till att göra saker nu! Annars blir det bara skolan, plugg & sova.

Älskar LOV!


Micke - Robin - Sandra


Blöööö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback