Så Kan Det Gå

En mysig kväll på pålsjö slott, två frusna fötter, en cheeseburgare mitt i natten, ett vattenkrig och jag är tillbaka på mitt rum!

Sandra och Micke spenderade natten inne på mitt rum när vi kommit hem från pålsjö slott, vi tittade på film fast slockna ganska snabbt... Vi har precis ätit frukost och torkat alla golv där nere.
Tips!; Starta inte ett vattenkrig med Sandra hon ger tillbaka, tio gånger om.

Jag vet inte riktigt vad som ligger framför mig idag, förmodligen blir det att vi drar ihop ett gäng idag igen. Det är jätte kul att bara sitta och snacka någonstans, man behöver faktiskt inte göra mycket mer. 

Nu ska jag byta om för min kläder är VÄLDIGT blöta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback