Sånt är livet

Hade jätte kul i Lördags, kom inte så många men tillräckligt för att ha det trevligt.
Igår vaknade jag runt tio och åkte hem till pappa, Tania, Mathilda och Maja kom dit runt tolv tiden. Vi filmade på vår film som vi skulle varit klara med för länge sedan, men nu är vi i alla fall klara med filmningen...
Sen runt fyra stack vi ner till Gröningen för att möta upp lite folk där, slutade med att jag och Sandra badade!
När vattnet träffade en försvann all luft ur kroppen, jag fick panik så kallt det var! Men sen när man kom upp var det jätte varmt.

NU sitter jag nyduschad och ska klä på mig för att åka iväg på min första påskmiddag, lite sent men jaja...

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback