Still in love with you.

Nu har jag i alla fall en header. Inte den vackraste men orkar inte pilla med det.
Får göra det när jag orkar, det blev bättre än vad jag hade innan i alla fall!

Jag har god lust att skära av mig mitt huvud! När jag ligger ner är allt skit bra.
Men så fort jag sätter mig upp håller någon på att spränga mitt huvud inifrån.
Vet ni hur jobbigt det är? Man tror att man är frisk efter att ha legat någon timme i sängen meeen neeeej.

Drog i alla fall upp mig till lunch, åkte ner till stan och fixade naglarna. Ångrade det ganska snabbt.
Fick skynda mig hem för att kunna överleva! Hoppas inte hela helgen blir förstörd bara.

Nu sitter jag och gör. ABSOLUT INGENTING!
Vill röra mig, göra något, ut springa, gå. Lämna min säng i alla fall!!!

Kommer upp lite bilder jag hittade på min mosters kontor!


Storebror - Lillebror - Store/Lillesyster.


Tomtenisse - Tomten - Lucia.


Min käre söte lillebror!

Saknar de gamla tiderna, man hade inget att bekymmra sig över.
Inga problem, inga stora problem att ta och ingen smärta!
Vill vara liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback