Times where easier.

Jag älskar tisdagar! Vi har idrott, matte, hemkunskap sen är det bara att åka hem.
Helt underbart att kunna åka hem klockan ett, men tyvärr har man ju läxor så skolan tar inte riktigt slut. Har suttit och läst igenom någons uppsats, nu ska jag bara skriva vad jag tyckte om den. Måste skriva min musik skit också, men sen har jag faktiskt inte mer. Då kan jag lägga mig och titta på en film!!!

Jag har tänkt på en sak... Det finns inte en enda normal singelkille, jag menar inte han ska vara snygg. Bara någon  man kan prata med och som man känner sig trygg med. De är antingen dumma i huvudet eller upptagna.
Jag har också kommit på att jag är ganska annorlunda än alla andra tjejer, hittar de en kille som de vill ha så ringer och messar dom hela tiden. Själv tycker jag att om killen vill ha en, då fixar han det.

Jaja, nu ska jag sätta igång med mitt pluggande!


Kommentarer
Postat av: Jonas svensson

Snygg layout, men varför bilden i slutet? Hur tänkte du där?

2011-04-14 @ 08:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback