Underbar helg!

Jag är överlycklig eftersom jag faktiskt kunnat lämna min säng!
I fredags gick jag hela dagen i skolan, visst mådde jag skit resten av dagen men skit samma. När jag vaknade på lördagen kände jag ingen huvudvärk. För första gången på en vecka!!!
Jag hängde med mamma när hon skulle fixa naglarna (blev jätte fint) sen var jag tvungen att åka hem och lägga mig ett tag på grund av huvudet.
Runt fyra tiden fick jag ett sånt sug efter mjukglass med tuttifrutti strössel, hade kunnat döda för en glass, därför stack vi iväg igen för att köpa glass!


Nu har jag precis kommit hem från Micke, en mycket trevlig kväll.
Med mamma mia, kompisar, och allmänt mys!
Tyvärr är det söndag och skola imorgon, kill me....


Väldigt skojigt att vänta på skjutsen...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback