Here and Now

Gick ungefär två timmar i skolan idag sen stack jag hem och sov!
Verkar som en bra skola, lite trist och så men annars hade det väl inte varit en skola....

Har inte gjort ett piss idag, håller på att läsa en bok som heter "Alla själars natt". Jätte bra!
Så funderar på att krypa ner i sängen och läsa lite.

Ska bara övertala mamma att jag ska få sno hennes kort ett tag. Tycker det är jätte korkat att jag inte kan handla med mitt kort över nätet, fast alla mina pengar hade förmodligen försvunnit på tre sekunder.

Mina nästa köp:


Tiamo 799:-                                  Tiamo 599:-

Måste ju spendera min lön nu när jag får den....

Kommentarer
Postat av: Marika

Scar: inget själv? :)

2011-08-22 @ 23:56:03
URL: http://tuffast.webblogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

grymt snygga!

2011-08-23 @ 07:49:23
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Mamma

NOOPPP du fick visst inte låna mitt kort, hohoho Du kan däremot få en tid till psykologen för att få hjälp med ditt skobegär!!!!!!!



Puss min fantastiska dotter

2011-08-23 @ 15:29:36
Postat av: Sandra

ja du måste spendera lönen så köp ett par till mig med!!

hihihi puss!<3

2011-09-01 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback