Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är helt klart VINTERN.
Det är så himla mysigt när första snön kommer, när man fortfarande kan bli lika exalterad som ett litet barn och bara vill ut. Jag älskar att bygga snögubbar, grottor, snöänglar, ja allt!

Speciellt under julen, när alla ens nära och kära tar hand om varann. I mina ögon är vintern bara om mys och kärlek.

Dessutom älskar jag att ta en varm kopp choklad, en riktigt bra bok (harry potter) och krypa ner i soffan med en gosig filt.
Om man dessutom har någon att dela allt med blir allt perfekt!

Men tyvärr har denna vintern varit ALLDELES för lång och nu längtar jag för första gången i mitt liv till sommaren. Lite värme hade faktiskt inte skadat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback