Saknade bloggandet, så jag startar en ny!

Har inte kunnat sova så fick idén att fixa en ny blogg.
Synd bara att jag glömt nästan allt om hur man gör för att fixa bloggen, och nu orkar jag faktiskt inte pilla med den mer. Men jag ska göra den bättre imorgon (om jag orkar då)!


Jag och Sandra har ju varit i Sälen nu i veckan. Super trevligt!
Men vi åkte hem lite tidigare på grund av att man knappt kunde åka skidor, det var iskallt och dessutom snöade det väldigt mycket...
Ska inte klaga, skönt att komma hem till sin egna säng.
Dessutom åker jag iväg v.10 igen ju! Då är det med pappsen jag sticker till Hemsedal med.
LÄNGTAR redan.

Nej men om man skulle ta och sova?

Puss god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback