We're smiling but we're close to tears.

Första skoldagen på en vecka!
Har inte precis längtat men tanken på att man åker iväg om exakt fyra dagar igen, får en att vilja gå till skolan.
På fredag så sticker jag till Norge, Hemsedal med pappa för ännu en vecka med skidor.
Kommer bli skit skoj, eftersom min bror och Kevin också ska med.

Efter skolan så gick jag upp på mammas jobb en runda, där blev man överraskad med lite kläder.
Det är nog det bästa med att ens mamma jobbar inne i stan!
Inte något dyrt eller jätte fint, men mysiga och praktiska tröjor. Det kan man aldrig ha för lite av.
Jag beställde hem två linnen från Bubbleroom igår, hoppas på att dom kommer innan jag åker!

Nu ska jag nog spela lite cs.
Hörs mer sen, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback