Ännu en fredagskväll

Har suttit hemma ikväll, lagade god mat med mamma sen kollade vi på finalen i Let's Dance.
Tycker dock inte att rätt person vann! Men Jessica var väl också värd en visnt.

Jag var hos frisören idag, la mörka slingor och klippte lite lugg.
Blev jätte nöjd! Fast börjar redan störa mig lite på luggen, förhoppningsvis vänjer jag mig väll...
Lägger upp bilder senare på hur det blev.

Jag har alltid kännt att ullared är ett sånt b ställe, men när jag var där för första gången blev jag verkligen överraskad! Det var hur bra och fina saker som helst, för ett väldigt billigt pris. Nu har min pappas flickvän varit där hela dagen, fått lite sms då och då om jag skulle gilla den tröjan, eller den väskan så vill åka hem till pappa så fort som möjligt! Jag älskar verkligen att få saker, oavsett vad det är.
Hoppas mest på att hon köpte en väska, den jag har nu är heeeelt förstörd!


(I salongen!)

Kommentarer
Postat av: en hemlig!

du är snygg!!

2011-03-28 @ 09:33:13
URL: http://kungsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback