Dag 10 – Någonting jag älskar

Som nog nästan alla vet är jag världens största Harry Potter fan.
Jag verkligen ÄLSKAR alla böckerna, jag nästan avgudar dom.
Filmerna är grymma och jag ÄLSKAR även dom.

Jag fastnade för böckerna när jag mådde dåligt, det var som att komma in i en helt annan värld och glömma all skit som hände runt omkring mig. Och eftersom dom var min räddning är jag helt fast, går inte att ta bort Harry Potter från mig! Så nu varje gång jag mår dåligt sätter jag mig med en Harry Potter bok. Fast jag läser även om jag inte mår dåligt...

Just nu har jag 22 saker på/om Harry Potter på mitt rum.
Och fler ska det bli!


Mina älskade böcker (engelska versionen). Saknas två för dom ligger
hemma hos pappa!


Min 'bokhylla'. De svenska böckerna nere och de engelska ovan på.

Väldigt konstiga bilder med dålig kvalité men ville ha lite bilder så
ni får faktiskt nöja er!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback