Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mitt största mål är att bli en pilot.
Jag bryr mig inte om hur mycket jag blir tvungen att kämpa eller studera för min slutdestination ska bli PILOT!
Denna drömmen har jag haft väldigt länge nu, jag har ingen aning om vad det innebär eller om det är jobbigt men bara tanken av att få flyga fram över molnen. Helt underbart.

Mina önskningar och drömmar är att få komma bort från Helsingborg, helst Sverige men det kan bli svårare. Bara kunna lämna all jävla skit bakom sig och verkligen få börja om på nytt. En ny stad, nya vänner, nytt liv!

En annan sak jag JÄTTE gärna önskar är lite löjligare men... Det är att få åka till Orlando.
Där har dom byggt upp en gigantisk tema park, gissa temat? HARRY POTTER!
Dom har byggt upp hela Hogwarts, Hogsmead, kan ni tänka er att få gå i Gringotts bank?!
Ska bara spara ihop pengar sen sitter jag på första flyget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback