Det spökar!

Ligger i min mysiga säng och funderar på att sätta på en film.
Då slipper man höra hur hela huset knarrar, tycker det är skit läskigt!
Jag tror på gastar och sånt, och jag lovar vi har något övernaturligt på denna gården!
Riktigt creepy...


Jag har en sån sak jag gör varje gång innan jag somnar.
Jag hittar på något jag vill drömma om, t.ex. att jag är stormrik!
Då börjar oftast mina drömmar så. Fast brukar alltid sluta i mardröm, jag har alltid mardrömmar.
Tips till er som inte kan somna, skapa din egen dröm. Till slut somnar du!

Usch skola imorgon...

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: vad kul att du är med och tävlar! hihi nu är det bara att hålla tummarna! :'D

2011-03-28 @ 19:16:30
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback