I hate everything about you

Denna irriterande, jävligt tråkiga, jobbiga och tidåtagande UPPSATS är äntligen klar!
En veckas slit är vad den har skapat mig men äntligen! ÄNTLIGEN har jag den helt färdig.
Underbar känsla att kunna stänga ner word och veta att det var sista gången jag skrev på det dokumentet.

Nu ska jag bara ner till min käre mammas jobb för att skriva ut uppsatsen.
Vill kunna göra så att det ser professionellt ut, det kan man där!

- Denna veckan har hänt så jävla mycket, började med att jag på måndagen började med GI-mat. Har hållt på en hel vecka nu, bara fem kvar!
- På onsdagen tror jag det var, så fick jag min älskade laptop. Utan den hade jag inte hunnit klart.
- Äntligen fått ner en hyfsad kopia på Harry Potter och dödsrelikerna.
- Skrivit, skrivit, skrivit & .... skrivit.
- SHOPPAT!
- Har till och med hunnit slinga håret.

Älskar en vecka när man har mycket på gång. Då har man aldrig tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback