I wanna lock you up in my closet!

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med.
Vi har så JÄVLA mycket denna veckan, speciellt nu när jag varit borta hela förra veckan...
Men ändå sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, böckerna ligger på sängen och jag blir äcklad bara av att titta på dom. JAG ORKAR INTE MER!

Någon som vill spränga skolan med mig?


I alla fall så har dagen konstigt nog varit väldigt rolig.
Skolan var ju som vanligt, men HKK var väldigt lyckad. Jag, Mathilda & Anna gjorde världens godaste bullar med kanel! Sen slutade vi halv två (älskar tisdagar) då drog jag till stan med Martin Örtenblad och vi yrade runt en stund på knutan innan Jonathan Granvik kom. Och ja, dom är som dom är...
Sen kom Marcus Trulson sen var vi på knutan lite till (väntate på tåget) sen tog vi helt enkelt tåget.
Låter inte så roligt men jag hade trevligt!

Ska man börja plugga?
Neej, är lite hungrig. Så nu är det matlagningsdag!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback