Love is only a feeling.

Har precis kommit hem från Väla.
Hade en mycket trevlig shoppingtur!

Blev en brun skinnjacka - bikbok. 
            svart magtröja - bikbok.
                två linnen - bikbok. 
                 Jag gillar bikbok

Fick reda på att min käre lillebror ska börja på Högastensskolan v.14.
Ganska komiskt, började med att jag bytte till Bårslöv skolan (ett år senare började han där), i sexan bytte jag sedan till Kunskapsskolan (ett år senare började han där) och nu i nian började jag på Högasten (ungefär ett halvår senare började han där) !!!

Men självklart gör det inget, skiljer ju bara ett år så vi är väldigt bra vänner.
>När vi inte dampar på varandra<

Avslutar detta inlägg som jag har avslutat de senaste tre.
Nu ska jag skriva på min uppsats!


Puss hej!

(ser väldigt blev ut men det är faktiskt kameran!!!)

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-25 @ 16:48:50
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback