Ny bloggdesign.

Orkade faktiskt inte skapa en egen.
Hittade en trist och vanlig som jag får ha så länge, hoppas det är okej!
När jag lärt mig hur man fixar en design igen ska jag göra en finare.

Jag måste verkligen börja plugga på min NO men jag orkar verkligen inte!
Varför i helvete ska man fatta hur elektriciteten rör sig och hur magneter fungerar blabla...
Sånt är för elektriker och vetenskapsmän och sist jag kolla är inte jag det?
Skolan borde ta upp sånt man verkligen behöver veta, typ hur man lagar sin dator, eller sin mobil. Sånt är viktigt att veta!

Nu hade jag tänkt resa på mig och börja plugga, men kom på att jag har några avsnitt med One tree hill att titta på, sååå får bli det istället.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback