Nyduschad och redo!

Har precis kommit ut ur duschen, funderar på att klä på mig lite men så mysig att bara sitta i myskläder!
Klockan tre ska vi hem till min käre storebror och hans flickvän som ska ha kalas, Lina fyller 20 och Pontus fyller typ 22 år. (Tror jag!)

Sitter och funderar om jag ska förstöra min Lördagskväll genom att göra klart min uppsats, eller om jag ska ta chansen att jag hinner klart med allt imorgon. Jag känner mig själv och vill gärna vara klar långt i tid, så förmodligen sitter jag hemma ikväll också...


PS. Detta är mest för att skrämma Sandra! Men jag har världen bästa
sak planerat för den 26/4, hennes fööööödeeelseedag. Hon kommer
önska att hon inte var född! HIHI

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: Vad härligt att du läser bloggen! Det värmer oerhört!! :D



Ha en fantastisk helg nu!

2011-03-26 @ 21:45:47
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback