Söndag

Sitter och lyssnar på Avril Lavignes - What the hell.
Älskar frasen 'All my life I've been good, but now. I'm thinkin WHAT THE HELL!'

Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar så att vi sedan kan börja göra i ordning på mitt rum.
Just nu sover jag med nymålade fönster och målarfärg. Det är inte speciellt mysigt om jag ska vara ärlig.
Vi bor lite sisådär för vi bygger om på övervåningen så alla har pressat in sig på nedervåningen. JOBBIGT!
Förhoppningsvis blir det snart klart.

Jag avskyr söndagar, det är en ren slappedag/pluggdag. Och denna söndagen blir det plugg, har matte prov på måndag och förstår typ ingeting i mitt kapitel...
Nu luktar det lök i hela huset, får väl gå och hjälpa till att duka.

Ha en trevlig söndag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback