To live doesn't mean that you're alive.

Har suttit och pluggat på matten och till idrottsprovet hela dagen.
Kan ungefär lika mycket som när jag började, det fastnar inte. Jag kan inte koncentrera mig och är stressad över proven så allt går in för att gå ut andra hållet. Det går inte...

Jag är så sjukt trött på skolan att jag ibland hoppas på att någon ska köra över mig, på så sätt kan jag ligga på sjukhuset ett tag. Då slipper jag skolan i alla fall en vecka eller två.
Varför ska nian vara svårast när man redan kämpat igenom nio år i det helvetet? När man bara vill att allt ska ta slut så ska man behöva jobba ännu mer, orättvist!

Bara tre och ett halvt år kvar sen ska man få börja göra det man vill.
Om jag nu kommer in på Pilot Högskolan, annars får jag vänta ännu längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback