Trevlig fredag!

Det blev en väldigt stressig fredag igår.
Började med skolan, sen snabbt hem till mig med Mathilda.
Där bytade jag kläder (till laserdome) sen åkte vi snabbt ner i stan för att hinna köpa byxor.
Sen sprang vi upp till Mathildas frisör, hon la blonda slingor i håret. Väldigt fint!
Och av någon anledning var hon tvungen att åka hem om till sig efteråt så där var vi i fem minuter ungefär innan vi fick springa ner till Laserdome. Själv blev man 2a av 22 spelare!!!
Sist åkte vi hem till LOTTA!

Taggad fredag men roligt som fan hade jag.
Har precis kommit hem till pappa, så nu sitter jag bara och lyssnar på musik och kollar runt lite på internet.
Vet inte om jag orkar göra något ikväll, vi får se.


Bara jag som saknar sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback