Bonjour!

En lång dag och den börjar äntligen gå mot sitt slut!
Hade nationella i matte, gick väl. Sådär.
Tror inte ens jag får rätt på hälften av frågorna. Men det är skönt att alla nationella snart är över! Bara franskan kvar nu, tror jag...

Har i alla fall suttit och ritat lite idag (vilket liv man har), även fast jag är väldigt dålig på det!
Jag önskar att det var jag som fick ärva den ådrad av min mormor, moster & mamma. Men neeej, den skulle min lillebror få...


Ungefär så här kul kan man ha en onsdagskväll!
Längtar till 22.00 då OFF THE MAP börjar.
Finns nog inget bättre tv-program. Synd bara att det går så sent.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fin teckning!

2011-05-12 @ 13:30:46
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback