För gammal? NEJ!

Jag vet att jag är sexton år. Jag vet att de flesta har tappat sitt "barnsinne" och t.ex. inte vill leka, eller titta på animerade filmer. Men bara för det innebär det väl inte att det är fel?

I mina ögon blir man inte vuxen bara för att man slutar leka. Om man vågar visa att man fortfarande kan vara barnslig tycker jag man är mogen, att leka vuxen vid sextonårs ålder är fel. Vi har hela vårt liv till att vara vuxna så varför inte bara vara det vi faktiskt är? Ungdomar.

Blev bara så irriterad på en sak innan idag så var tvungen att skriva detta!!!

Jag är jätte glad att jag fortfarande kan leka kurragömma med mina kusiner utan att tänka, fyfan vad löjligt... För hur mycket roligare är det t.ex. att sitta framför facebook?
Sen finns det ju saker jag önskar jag hade växt ifrån, jag ÄLSKAR nallar. Har jätte många, de jag gillar mest heter; Hasse, Lasse, Nasse, Bosse och igår hittade jag en jätte söt nalle. Gissa vilket namn han fick? KLASSE

Jag vet. Hur löjligt som helst. Menmen!


Klasse & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback