Gårdagen - MALMÖ

Igår stack media profilen till malmö, vi fick mat (McDonalds), shoppingtid och en bio biljett till Pirates of the Caribbean 3D !

Det blev faktiskt väldigt kul, jag och Robin yrade mest runt men lyckades faktiskt hitta en blus på Zara.
Och en tunika inne på Joy, som jag ska ha till skolmiddagen. Måste bara hitta vita shorts/kjol. Det ska väl inte bli så svårt !

Jag har alltid gillar Pirates of the Caribbean filmerna men aldrig riktigt fastnat för dem, men denna var sjukt bra. Åkte hem och laddade ner den direkt, får bli min kvällsfilm för idag!


Blusen från Zara. Avskyr att den affären inte finns i Helsingborg!!!


Fint med 3D glasögon och sugrör i munnen.
ME&ROBIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback