Plugg, plugg och lite till plugg

Blev inte plugg igår eftersom jag lagt min bok någonstans där jag inte kan hitta den!
Däremot blir det jävligt mycket plugg idag, fick åka till ängelholms bibliotek och låna den där eftersom den inte fanns någon annanstans.

En lördag som jag kan kasta åt helvete, kommer inte jag få bra betyg på detta nu kommer jag bli jätte sur.
Har dessutom ett prov jag måste plugga till, ORKAR INTE!

Hoppas ni kommer få en mycket bättre helg än mig.


Så kul man kan ha med sin Iphone!
Tog en paus från pluggandet, tycker synd om mig själv...

PUSS

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

haha älskar cam wow :)

2011-05-07 @ 18:42:48
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback