Friday the 13th

Alla borde veta vid detta laget att det är Fredagen den 13de! och för de som inte visste det... vet det nu i alla fall.
Jag tror absolut inte på sånt nonsens, men bakom alla legender ligger en gnytta sanning. So who knows?

Dock är jag inte jätte glad att min pappa fick en operation på just denna dagen. Av 366 dagar på året skulle han självklart få... FREDAGEN DEN 13de!
Han borde snart vakna upp ur narkosen så då kan jag slå en pling och höra hur det gått.

Ett tips för er som ska ut här på fredagskvällen!
STAY AWAY FROM THIS DUDE;

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lxqmjrkQhr1qk2z6mo1_500.gif

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har hänt med dig pappa? ;o

2012-01-16 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback